Kerhon tavoitteet

Kerho pyrkii aktivoimaan jäsentensä ajankäyttöä ja lisäämään heidän hyvinvointiaan järjestemällä mm. kuukausitapaamisia, teatteri- ja vierailumatkoja sekä muuta virikkeellistä toimintaa.

Edunvalvonta

Edunvalvonnastamme huolehtii yhdistyksemme Ammattiliitto Pro Seniorit ry

Jäsenmaksut

Ammattiliitto Pro ry perii jäseniltään erikseen jäsenmaksun, jonka suuruus kuluvana vuonna on 10 €. Jäsenmaksun suuruus päätetään vuosittain ja se peritään  sähköpostilaskulla. Ammattiliitto Pro ry:n jäsenmaksun maksaneet saavat vähintään 5 €:n alennuksen matka- ja retkimatkoistamme.

Toimikunta on tehnyt periaatepäätöksen, että kannatusmaksun periminen lopetetaan eli vuonna 2024 sitä ei enää peritä. Jatkossa voivat ei-jäsenet edelleen osallistua tilaisuuksiin jäsenen avecina.

Pro Seniorit ry:n jäsenmaksuasiaa

Mikäli et ole saanut laskua vuodelta 2024,  voit ilmoittaa asiasta liittoon ja pyytää jäsenmaksulaskun sähköpostiinsa. Sähköpostiosoite on jasenasiat@proliitto.fi                                        Viestiin:  aihe: senioreiden jäsenmaksulasku 2024                            oma nimi, jäsennumero ja voimassa oleva sähköposti

Pro Seniorit ry:n jäsenkorteista

Ammattiliitto Pro on luonut digitaalisen jäsenkortin Pron  kaikille jäsenille (myös seniorijäsenille). Löydät jäsenkortin kirjautumalla Proplussaan ja klikkaamalla kohtaa ”Jäsentietoni”.  Linkki pro+-sivustolle www.proplus.fi  Kun kirjaudut palveluun ensimmäistä kertaa tunnistaudu ensin verkkopankkitunnuksillasi. Tämän jälkeen järjestelmä pyytää sinua asettamaan salasanasi.                  Jäsenkortin saat ladattua käyttöösi sinisestä painikkeesta ”Näytä jäsenkortti”.  Voit tulostaa sen paperisena tai tallentaa laitteesi näytölle. Muovisia kortteja ei voi enää tilata jäsenistölle. Ongelmatilanteissa voit laitaa myös yhdistykselle viestiä ota yhteyttä –lomakkeella https://www.proseniorit.fi/otayhteytta/