Teatterimatka: Vei meren tuoksuun

Pro Turun Seniorikerho järjestää teatterimatkan Porin teatteriin torstaina 24.3.2022. Menemme katsomaan teatterin päivänäytäntönä (klo 13:00), hienot arvostelut kerännyttä Vie meren tuoksuun.

Vie meren tuoksuun on musiikillinen tarina rakkaudesta ja elämän rajallisuudesta. Dramatisoitu konsertti vie katsojat meren äärelle  Lasse Mårtensonin unohtumattomin sävelien siivittämänä. Saaristomiljöö luo puitteet elämän myötä- ja vastatuulille. Konsertissa kuullaan rakastettuja klassikoita, joihin lukeutuvat mm. Myrskyluodon Maija, Laiskotellen ja Kaikki paitsi purjehdus on turhaa. Näyttämöllä nähdään koko Porin Teatterin ensemble, jota tähdittää vierailija Ami Aspelund! Näytöksessä on väliaika.

Teatterin jälkeen nautimme maittavan lounaan teatterin lähellä olevassa ravintolassa. Ruokalistalla alkusalaatti, pääruokana porsaan sisäfilettä  tai lohta, jälkiruokana kahvi/tee, ruokajuomana vesi. Ilmoittautuessa tulee mainita syökö lihaa vain kalaa sekä mahdolliset ruoka-allergiat.

Matkan hinta 60 €, johon sisältyy teatterilippu, lounas sekä bussikuljetus.

Teatterimatkasta voi saada alennusta:

·       alennus 5 €, kun on Pro Seniorit ry:n jäsen (jäsenkortti voidaan tarkistaa matkalla)

·       alennus 5 €,  kun on maksanut Pro Turun Seniorikerhon kannatusmaksun vuodelta 2022

·       alennus 11 €, kun on Pro Seniorit ry:n jäsen ja Pro Turun Seniorikerhon  kannatusmaksu on maksettu vuodelta 2022.

Ilmoittautumisaika on päättynyt. Ilmoittautuneille lähetän sähkäpostia vielä noin viikkoa ennen tapahtumaa. Kiitos ilmoittautuneille ja matkansa maksaneille!

Matka piti maksaa viimeistään 17.2.2022 kerhon tilille:  Pro Turun Seniorikerho   FI77 1590 3500 3773 69 .

Matka toteutuu koronatilanteen parannuttua ja tilanne vielä tulee paranemaan matkaan mennessä.

Odotamme edelleen viranomaisten ohjeita mahdollisesti teatterissa ja matkalla tarvittavista hengityssuojista ja koronapassita. Asiasta tiedotetaan matkaan ilmoittautuneille lähenpänä ajankohtaa.

Bussikuljetus lähtee Itäharjun Prisman pysäkiltä (nro 1341) 24.3.2022 klo 9:30, kiertää Varissuon Hintsa Knaapin kadun  pysäkin (nro 1460) kautta Turun keskustaan, josta kyytiin pääsee Linja-autoaseman pysäkiltä nro 19 (Aninkaistenkadulla Terveystalon kohdalla). Myös Raision kirkon pysäkiltä ( nro 2005) voi tulla bussiin. Matkalla voimme pysähtyä puolen tunnin verran jollakin liikenneasemalla.

Lisätietoja: Markku Hukkanen  email: markku.hukkanen4(at)gmail.com  puh. 040 527 4482

Tervetuloa!