Teatterimatka: Vei meren tuoksuun

Pro Turun Seniorikerho järjestää teatterimatkan Porin teatteriin torstaina 24.3.2022. Menemme katsomaan teatterin päivänäytäntönä (klo 13:00), hienot arvostelut kerännyttä Vie meren tuoksuun.

Vie meren tuoksuun on musiikillinen tarina rakkaudesta ja elämän rajallisuudesta. Dramatisoitu konsertti vie katsojat meren äärelle  Lasse Mårtensonin unohtumattomin sävelien siivittämänä. Saaristomiljöö luo puitteet elämän myötä- ja vastatuulille. Konsertissa kuullaan rakastettuja klassikoita, joihin lukeutuvat mm. Myrskyluodon Maija, Laiskotellen ja Kaikki paitsi purjehdus on turhaa. Näyttämöllä nähdään koko Porin Teatterin ensemble, jota tähdittää vierailija Ami Aspelund! Näytöksessä on väliaika.

Teatterin jälkeen nautimme maittavan lounaan teatterin lähellä olevassa ravintolassa. Ruokalistalla alkusalaatti, pääruokana porsaan sisäfilettä  tai lohta, jälkiruokana kahvi/tee, ruokajuomana vesi. Ilmoittautuessa tulee mainita syökö lihaa vain kalaa sekä mahdolliset ruoka-allergiat.

Matkan hinta 60 €, johon sisältyy teatterilippu, lounas sekä bussikuljetus.

Teatterimatkasta voi saada alennusta:

·       alennus 5 €, kun on Pro Seniorit ry:n jäsen (jäsenkortti voidaan tarkistaa matkalla)

·       alennus 5 €,  kun on maksanut Pro Turun Seniorikerhon kannatusmaksun vuodelta 2022

·       alennus 11 €, kun on Pro Seniorit ry:n jäsen ja Pro Turun Seniorikerhon  kannatusmaksu on maksettu vuodelta 2022.

Sitovat ilmoittautumiset sähköpostilla markku.hukkanen4@gmail.com ja matkan maksut viimeistään 17.2.2022 kerhon tilille. Paikkoja on rajoitetusti, joten kannattaa ilmoittautua pikaisesti.

Teatterissa ja matkalla edellytetään maskin käyttöä ja koronapassi tulee esittää pyydettäessä.

Koronatilanne on tällä hetkellä varsin haastava ja huipun pitäisi ennusteiden mukaan olla tammikuun lopulla. Matkan ajankohtana pitäisi olla jo paljon rauhallisempi tilanne, mutta tietenkin on aina mahdollista että joudumme peruuttamaan matkan viranomaisten tai teatterin toimenpiteiden vuoksi tai matkalle ilmoittautuneita ei tule riittävää määrää. Tämän vuoksi ilmoittautuessa pyydämme ilmoittamaan tilinumeron, johon mahdollisen peruutuksen sattuessa maksut voidaan palauttaa.

Bussikuljetus lähtee Itäharjun Prisman pysäkiltä (nro 1341) 24.3.2022 klo 9:30, kiertää Varissuon Hintsa Knaapin kadun  pysäkin (nro 1460) kautta Turun keskustaan, josta kyytiin pääsee Linja-autoaseman pysäkiltä nro 19 (Aninkaistenkadulla Terveystalon kohdalla). Myös Raision kirkon pysäkiltä ( nro 2005) voi tulla bussiin. Matkalla voimme pysähtyä puolen tunnin verran jollakin liikenneasemalla.

Tervetuloa!