Matka kesäteatteriin Someron Esakalliolle

Pro Turun Seniorikerho järjestää matkan kesäteatteriin Somerolle tiistaina 5.7.2022. Menemme katsomaan teatterin päivänäytäntönä (klo 14:00) Satumaan kuningas Reijo Taipale. Päärooleissa mm. tangokuninkaalliset  Kari Hirvonen ja Marita Taavitsainen.

Näytäntö on Esakallion tanssilavalla sisätiloissa, jota voidaan tarvittaessa lämmittää tai jäähdyttää.

Somerolla on mahdollisuus pistäytyä ostoksilla Someron maan kuulussa vintage -liikkeessä, Muotiputiikki Helmissä, josta löytyy valtava valikoima 50-luvun henkisiä klassisia ja ajattomia vintage -kellomekkoja, patellavöitä, boleroita, ...

Buffet –lounas nautitaan Someron Seurahuoneella ennen teatteria.

Matkan hinta 55 €, johon sisältyy teatterilippu, buffet -lounas sekä bussikuljetus.

Teatterimatkasta voi saada alennusta:

• alennus 5 €, kun on Pro Seniorit ry:n jäsen (jäsenkortti voidaan tarkistaa matkalla)
  • alennus 5 €, kun on maksanut Pro Turun Seniorikerhon kannatusmaksun vuodelta 2022
  • alennus 10 €, kun on Pro Seniorit ry:n jäsen ja Pro Turun Seniorikerhon  kannatusmaksu on maksettu vuodelta 2022.

Väliaikatarjoilun voi tilaa ilmoittautumisen yhteydessä, hinta 6 €/ henkilö, jolla saa kahvi/tee ja pulla/viineri.

Sitovat ilmoittautumiset sähköpostilla markku.hukkanen4@gmail.com ja matkan maksut viimeistään 20.5.2022 kerhon tilille: FI77 1590 3500 3773 69   . Ilmoittautuessa tulee ilmoittaa matkalle ilmoitettavien nimet, mahdolliset Pro Seniorien jäsennumerot ja mahdolliset kerhon kannatusjäsenyydet sekä ilmoittajan puhelinnumero. Lisäksi tulee ilmoittaa ja maksaa mahdolliset väliaikatarjoilut.

Paikkoja on rajoitetusti, joten kannattaa ilmoittautua pikaisesti

Bussi lähtee Jaanintien linja-autopysäkiltä nro 1341, Itäharjun Prisman kohdalta 5.7.2022  klo 10:00. Takaisin Turussa olemme noin klo 18.

Tervetuloa!